Aktualności

Zarządzenie Prezesa ZBK Trzebiatów Sp. z o.o. w upadłości układowej

Prezes Zakładu Budynków Komunalnych "Trzebiatów" Sp. z o.o. ustala dzień 27.12.2019 roku dniem wolnym od pracy z obowiązkiem odpracowania w dniu 14.12.2019 w godzinach 7.00-15.00. W razie awarii prosimy dzwonić pod numery telefonów:

693-385-693
506-921-026


Podpisanie umowy na prace remontowe Rynek 11

Informujemy, że w dniu 25 listopada 2019 roku została podpisana umowa z Zakładem Budowlano-Konserwatorskim Bogdan Styranka na remont elewacji oraz wymianę pokrycia dachowego budynku mieszkalnego Rynek 11. Termin wykonania przedmiotu umowy ustalony został na 31.08.2020 rok.


Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.) - zwanej dalej "ustawą", Zamawiający informuje, że w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jw., została wybrana oferta złożona przez: Zakład Budowlano-Konserwatorski Bogdan Styranka Ul. Mleczna 8A/8B, 72-320 Trzebiatów


Weekend 9-11 listopada 2019 roku - informacja

Zakład Budynków Komunalnych „Trzebiatów” Spółka z o.o. uprzejmie informuje, iż w razie awarii prosimy o kontakt pod alarmowymi numerami telefonu:
693-385-693, 506-921-026
511-401-145 – w sprawie wodomierzy przedpłatowych


Informacja z otwarcia ofert w dniu 05.11.2019 roku

W dniu 05 listopada br. o godzinie 12.00 komisja przetargowa dokonała otwarcia złożonych ofert cenowych na remont elewacji oraz wymianę pokrycia dachowego budynku przy ulicy Rynek 11 w Trzebiatowie.


Dotacja z PFRON na przystosowanie budynków dla osób z niepełnosprawnością ruchową.

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych uruchomił program skierowany do Zarządców Wspólnot Mieszkaniowych, który umożliwia przystosowanie części wspólnych (np. ganki, korytarze) budynków wielorodzinnych dla osób z niepełnosprawnością narządu ruchu. Inwestycja ma zapewnić dostęp do co najmniej dwóch lokali, w których mieszkają osoby niepełnosprawne. Maksymalne dofinansowanie projektu wynosi 165 000 zł.


ZMIANA W TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - DOTYCZY NIERUCHOMOŚCI RYNEK 11 TRZEBIATÓW

Prosimy o zapoznanie się ze zmianami jakie wprowadzone zostaną w SIWZ.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - ROBOTY BUDOWLANE TRZEBIATÓW

Wspólnota Mieszkaniowa Rynek 11 72-320 Trzebiatów ogłasza przetarg na remont elewacji oraz wymiana pokrycia dachowego
budynku przy ul. Rynek 11 w Trzebiatowie


Informacja o unieważnieniu postępowania

Na podstawie przepisów art. 92 ust. 1 pkt 7) oraz ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) – zwana dalej „ustawą”, informuję
o unieważnieniu przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, z przyczyn wskazanych w przepisach art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy, tj. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.


Zaproszenie do składania ofert

Zapytanie ofertowe nr 1/2019
Na wykonanie usługi o wartości poniżej 30 000 EURO


W trybie: zapytanie ofertowe
ZAPRASZAMY DO ZŁOŻENIA OFERTY W ZAPYTANIU OFERTOWYM, którego przedmiotem jest:
wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV w budynkach i lokalach mieszkalnych zasobu mieszkalnego ZBK „Trzebiatów”. Wykaz okien - (zał. 1. PDF)


Informacja z otwarcia ofert w dniu 27.09.2019r

Informacja z otwarcia ofert złożonych w trybie przetargu nieograniczonego pn.: "Remont elewacji oraz wymiana dachowego budynku przy ulicy Rynek 11 w Trzebiatowie" - ogłoszenie nr 592618-N-2019r z dnia 04.09.2019 roku. Zamawiający na podstawie art. 86 ust.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku "Prawo zamówień publicznych" (Dz.U. z 2018r poz. 1986 - tj.) - zwana dalej "ustawą" , przekazuje informacje zawarte poniżej.

1. W dniu 27.09.2019 roku o godzinie 10.30 komisja przetargowa dokonała otwarcia złożonych ofert cenowych.
2. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, oferty złożyły następujące firmy:
a) Zakład Budowlano-Konserwatorski Bogdan Styranka, ul. Mleczna 8A/8B, 72-320 Trzebiatów,
- oferowana cena: 307,163,00 zł
- termin wykonania zamówienia: 30.06.2020 rok.
- okres gwarancji/rękojmi: 60 miesięcy
- warunki płatności: 30 dni.
3. Przewodniczący komisji, przed otwarciem ofert, odczytał kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 265 872,21 zł brutto.


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - ROBOTY BUDOWLANE TRZEBIATÓW

Wspólnota Mieszkaniowa Rynek 11 72-320 Trzebiatów ogłasza przetarg na remont elewacji oraz wymianę pokrycia dachowego budynku przy ul. Rynek 11 w Trzebiatowie. Oferta musi być złożona w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zakładu Budynków Komunalnych przy ulicy II Pułku Ułanów 4b w Trzebiatowie w terminie 27.09.2019r godz. 10.00. Niezbędne dokumenty do pobrania znajdują się w załączniku.


ZARZĄDZENIE PREZESA ZARZĄDU NR 4/2019 Z DNIA 30 LIPCA 2019 ROKU W SPRAWIE USTALENIA STAWEK CZYNSZU NAJMU BUDYNKÓW GOSPODARCZYCH WCHODZĄCYCH W SKŁAD ZASOBU GMINY TRZEBIATÓW

ZARZĄDZENIE PREZESA ZARZĄDU NR 4/2019
Z DNIA 30 LIPCA 2019 ROKU
W SPRAWIE
USTALENIA STAWEK CZYNSZU NAJMU BUDYNKÓW GOSPODARCZYCH
WCHODZĄCYCH W SKŁAD ZASOBU GMINY TRZEBIATÓW

§ 1
Ustala się minimalne, miesięczne stawki netto czynszu za najem komunalnych budynków gospodarczych za 1 m2 powierzchni użytkowej w wysokości połowy stawki bazowej czynszu najmu za 1 m2 powierzchni użytkowej lokalu mieszkalnego.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 sierpnia 2019 roku.


Odczyty wodomierzy

Zakład Budynków Komunalnych „Trzebiatów” Spółka z o. o. w upadłości układowej informuje, że w dniach 28-31.08.2019 r. prowadzone będą odczyty wskazań wodomierzy w budynkach zarządzanych przez Spółkę. Prosimy o obecność w lokalach. W przypadku nieobecności w lokalu prosimy o podanie stanu wodomierza do dnia 04.09.2019 r. Stan licznika można podać:
- osobiście w siedzibie Spółki w godzinach od 7:00 do 15:00
- telefonicznie w godzinach od 7:00 do 15:00 dzwoniąc pod numer (91) 38 72 947 wew. 34
- za pośrednictwem strony www. zbkt.pl przez Internetową Obsługę Kontrahenta (IOK)
- wysyłając e-maila na adres woda@zbkt.pl podając w pierwszej kolejności adres lokalu oraz nazwisko najemcy lub właściciela, następnie wskazanie wodomierza.
W przypadku nie podania stanu wodomierza w terminie, opłata za zużycie wody zostanie naliczona na podstawie średniego zużycia z poprzednich okresów rozliczeniowych.


Godziny pracy ZBK w dniu 26.06.2019 roku

Uprzejmie informujemy, że dnia 26.06.2019 roku Zakład Budynków Komunalnych będzie otwarty do godziny 13.00. Za utrudnienia przepraszamy.


Pozdwyżka cen za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Trzebiatowie nr VIII/62/19 z dnia 30.05.2019 roku informujemy, że od 1 lipca 2019 roku podwyżce ulegają opłaty za gospodarowanie odpadami:

- 14 zł miesięcznie za śmieci segregowane od każdego mieszkańca w miejscowościach Trzebiatów, Mrzeżyno, Rogowo,
- 12 zł miesięcznie od każdego mieszkańca za śmieci segregowane w pozostałych miejscowościach należących do gminy Trzebiatów,
- 28 zł miesięcznie za śmieci niesegregowane od każdego mieszkańca,
- likwidacji ulega również ulga dotycząca płatności maksymalnie za 4 osoby przy wyborze selektywnej zbiórki odpadów.

W związku z powyższym spodziewamy się kontroli zawartości śmietników/worków. Niepozytywny wynik kontroli stopnia segregacji wpłynie na konieczność zmiany deklaracji na odpady niesegregowane płatne po 28 zł od każdej zamieszkałej osoby. Uprzejmie prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na fakt segregacji odpadów komunalnych.

Uchwała do pobrania znajduje się pod adresem: http://bip.umtrzebiatow.rekord.pl/BIP.aspx?Sel=7158017&ident=26792


Regulamin rozliczania zimnej wody i odprowadzania ścieków lokali komunalnych

Prosimy o zapoznanie się z nowym regulaminem rozliczania zużycia zimnej wody oraz odprowadzania ścieków w lokalach komunalnych.

Regulamin rozliczania zimnej wody i oprowadzenia ścieków
ZBK „Trzebiatów” Sp. z o.o. w upadłości układowej
I. Postanowienia ogólne
1. Użytkownik każdego lokalu jest obciążany zaliczką 3 m³ wody i ścieków na 1 osobę.
2. Użytkownicy lokali wyposażonych w indywidualne wodomierze będą obciążani za zużytą wodę wg. ustalonej zaliczki i rozliczani co najmniej raz w roku tj. 31 grudnia wg. wskazań wodomierzy, z uwzględnieniem różnicy powstałych kosztów dostawy wody i odprowadzenia ścieków wynikającą z różnicy odczytu licznika głównego, a pozostałymi licznikami indywidualnymi.
3. Użytkownicy lokali nie wyposażonych w indywidualne wodomierze będą obciążani i rozliczani wg. ustalonego ryczałtu tj. 3 m³ na 1 osobę, z uwzględnieniem różnicy powstałych kosztów dostawy wody i odprowadzenia ścieków wynikającą z różnicy odczytu licznika głównego, a pozostałymi licznikami indywidualnymi.
4. W przypadku lokali użytkowych nie wyposażonych w liczniki indywidualne wody naliczenie zaliczki następuje w oparciu o przeciętne normy zużycia wody zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 14 stycznia 2002 roku w sprawie określenia przeciętnych norm zużycia wody [Dz.U.2002.8.70], a rozliczenie kosztów z uwzględnieniem różnicy powstałych kosztów dostawy wody i odprowadzenia ścieków wynikającą z różnicy odczytu licznika głównego, a pozostałymi licznikami indywidualnymi.
5. Odczytu wskazań wodomierzy indywidualnych dokonuje osoba upoważniona przez Zarząd lub administratora przynajmniej raz w roku w tym 31 grudnia każdego roku. Użytkownik potwierdza pisemnie ilość wody wynikającej z odczytu. W przypadku niemożności dokonania odczytu obowiązek podania stanów liczników indywidualnych spada na Użytkownika lokalu do 7 dnia po ustalonym okresie rozliczeniowym - osobiście/ telefonicznie/ e-mail/ IOK.
6. W przypadku jednokrotnej niemożności dokonania odczytu zgodnie z określonymi powyżej warunkami do rozliczeń przyjmuje się średnią ilość m ³ zużycia wody i ścieków z dwóch poprzednich okresów rozliczeniowych w danym lokalu. W przypadku każdej kolejnej niemożności dokonania odczytu lub w przypadku odmowy wpuszczenia osoby spisującej do mieszkania Użytkownik lokalu zostanie obciążony różnicą powstałych kosztów dostawy wody i odprowadzenia ścieków wynikającą z różnicy odczytu licznika głównego, a pozostałymi licznikami indywidualnymi.
7. Proces rozliczenia wody i ścieków w przypadku niemożności dokonania odczytu nie podlega reklamacji.
8. Administrator budynku ma prawo dokonywania kontroli sprawności działania wodomierzy i instalacji zimnej wody.
9. Koszt i ilość dostarczanej wody i odprowadzonych ścieków do budynku określone są w fakturach wystawianych przez dostawcę na podstawie wskazań wodomierza głównego zainstalowanego w budynku.
II. Zasady rozliczania dostawy zimnej wody i odprowadzenia ścieków w lokalach
Lokale w których są zamontowane wodomierze indywidualne:
1. Ilość wody przypadającej na dany lokal będzie wynikać z sumy zużycia wykazanego przez wodomierze w nim zamontowane.
2. Suma wskazań wodomierzy indywidualnych lokalu pomnożona przez cenę 1 m³ wody ustalonej przez organ do tego uprawniony, określa wielkość opłaty jaką winien wnieść Użytkownik lokalu z tytułu dostawy wody.
3. Jeżeli suma wskazań zużycia wody wodomierzy indywidualnych okaże się mniejsza bądź większa od zużycia wody zarejestrowanego przez wodomierz główny budynku – to powstała różnica zostanie podzielona proporcjonalnie do zużycia wody w poszczególnych lokalach.
4. Niedopłatę Użytkownik lokalu zobowiązany jest uregulować zgodnie z terminem płatności wskazanym w rozliczeniu.
5. Nadpłatę zalicza się na poczet najbliższych wymaganych opłat miesięcznych za używanie lokalu.
6. W przypadku Użytkowników zadłużonych nadpłatę zalicza się w pierwszej kolejności na zmniejszenie zadłużenia z tytułu opłat za używanie lokalu najwcześniej powstałego zadłużenia, natomiast niedopłata zwiększa stan zadłużenia w ostatnim miesiącu okresu rozliczeniowego.
7. Ilość odprowadzanych ścieków przyjmuje się jako sumę zużytej wody w lokalach ustalonej zgodnie z w/w zasadami.
8. Podziału kosztów związanych z odprowadzeniem ścieków dokonuje się analogicznie jak dla kosztów dostawy wody.
9. Opłata abonamentowa z faktur rozliczana będzie proporcjonalnie do ilości lokali z węzła bądź budynku.
10. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w rozliczeniu, Użytkownik lokalu w ciągu 14 dni od dnia otrzymania rozliczenia winien zgłosić reklamacje w formie pisemnej u Zarządcy. Reklamacje po tym terminie nie będą rozpatrywane.
11. Zarządca na zgłoszoną reklamację udziela odpowiedzi na piśmie w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.
12. Ewentualne korekty związane z rozpatrzoną reklamacją rozliczeń, dokonywane będą w następnym okresie rozliczeniowym.
13. Jeżeli w wyniku reklamacji nastąpiła korekta rozliczenia indywidualnego lokalu to różnica pomiędzy pierwotnym a skorygowanym rozliczeniem powiększa lub pomniejsza koszty następnego okresu rozliczeniowego danego budynku.
III. Zasady montażu i eksploatacji wodomierzy indywidualnych
1. Wszystkie roboty związane z montażem wodomierzy powinny być wykonane zgodnie z warunkami technicznymi montażu przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia.
2. Montowane wodomierze muszą być dopuszczone do stosowania na terenie Polski i posiadać aktualny atest głównego Urzędu Miar.
3. Wodomierz musi być zamontowany zgodnie z załączoną instrukcją montażu wodomierza opracowaną przez producenta.
4. Zamontowane wodomierze muszą obejmować wszystkie punkty poboru wody.
5. Wodomierze muszą być legalizowane w okresach co 5 lat. Pierwsza legalizacja musi zostać wykonana po upływie okresu jw., wyrażone w latach liczy się od dnia pierwszego stycznia roku następującego po roku, w którym legalizacja została dokonana [Dz.U.2017 poz.969 §26 pkt.2]. Wodomierz zdemontowany pozostawia się do momentu legalizacji nowego wodomierza i spisania protokołu montażu nowego wodomierza przez pracownika ZBK.
6. Rozliczenie zużycia wody zgodnie ze wskazaniami wodomierza rozpoczyna się od momentu zaplombowania i sporządzenia protokołu odbioru, w którym podaje się: stan wodomierza zdemontowanego, numer fabryczny i stan nowego wodomierza w momencie odbioru. Odbiór wodomierzy dokonywany jest przez osoby wskazane przez Administratora.
7. Użytkownik lokalu pokrywa wszystkie koszty związane z wymianą wodomierzy lub jego powtórną legalizacją jeżeli Administrator budynku stwierdzi:
- uszkodzenie mechaniczne zamontowanych i odebranych wodomierzy, zerwanie lub naruszenie plomb na króćcach wodomierzy lub liczydle.
8. Użytkownik lokalu zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania Administratora budynku o wszystkich stwierdzonych nieprawidłowościach w pracy zamontowanych wodomierzy.
9. Zgłoszenie stwierdzonych nieprawidłowości nie zwalnia od obowiązku wnoszenia opłat na dotychczasowym poziomie w miesiącu w którym nastąpiło zgłoszenie.
10. W przypadku niesprawności wodomierza nie przekraczającej 6 m-cy, ilość pobranej wody ustala się na podstawie zużycia wody równemu średniemu zużyciu w ostatnim okresie, a w przypadku gdy pobór jest nieregularny – w okresie analogicznym lat ubiegłych.
11. W przypadku niesprawności wodomierza trwającej ponad 6 m-cy ilość pobranej wody ustala się w oparciu o normy zużycia zgodnie z art. 27 ust. 3 ustawy.
12. W przypadku zaboru wodomierza głównego z winy Odbiorcy lub ustalenia, że uszkodzenie wodomierza nastąpiło z jego winy, ilość pobranej wody i odprowadzonych ścieków nalicza się odpowiednio do ilości, która mogła popłynąć pełnym przekrojem rury przyłącza wodociągowego z dniem od ostatniego odczytu wodomierza.
IV. Postanowienia końcowe
1. Użytkownicy lokali zobowiązani są do niezwłocznego pisemnego zgłoszenia do Administratora budynku zmian w ilości osób przebywających w lokalu.
2. Brak zgłoszenia o zmniejszeniu ilości osób korzystających z w/w usług nie daje podstawy do dokonania korekty naliczeń wstecz.
3. Nie zgłoszenie zwiększonej ilości osób przebywających w lokalu nie powoduje wstecznego obciążenia należnymi opłatami.
4. Niniejszy Regulamin został zatwierdzony i obowiązuje od 01.01.2019 r.








Podwyżki opłat za energię cieplną

Przedstawiamy dokument, na podstawie którego zostały podwyższone opłaty za energię cieplną.


Podwyżki opłat za energię cieplną

Przedstawiamy dokument od firmy WEST-BUD, na podstawie którego zostały podwyższone opłaty za energię cieplną.


Ogłoszenie ECO SERWIS

Zawiadamiamy, że z dniem 16 lipca 2018 roku firma "ECO-SERWIS" Roman Elminowski nie będzie odbierać odpadów, które nie są odpowiednio wysegregowane. Dotyczy to odpadów ze szkła, papieru i tworzyw sztucznych.
Decyzja ta spowodowana jest to tym, że nagminnie w boksach śmietniskowych odpady selektywne są mieszane z innymi frakcjami odpadów, przez co zabierane są jako odpady zmieszane, za które firma dodatkowo jest zobowiązana zapłacić. Do tej pory niektóre boksy nie są odpowiednio wyposażone we wszystkie pojemniki odpowiednie dla każdego odpadu, przez co ludzie wrzucają śmieci do pojemników które są na stanie a niekoniecznie przeznaczone dla danego odpadu.
Są też miejsca w których od samego początku nie ma odpowiedniej segregacji i które w raportach były zgłaszane i do tej pory Zarządcy nieruchomości nie wyegzekwowali od mieszkańców poprawnej segregacji.
W związku z takim stanem rzeczy było juz wysyłane pismo w dniu 5 stycznia 2018 roku, jednak sytuacja nie poprawiła się znacząco, a wręcz przeciwnie, zostały podostawiane pojemniki do segregacji z których i tak odbieramy odpady zmieszane.


Aktualizacja lokali użytkowych wskazanych do przetargu.

W oparciu o decyzję Burmistrza Trzebiatowa, dotyczącą odwołania udziału lokalu użytkowego w przetargu, uprzejmie informujemy, że lokal użytkowy o powierzchni 41,39m2 zostaje skreślony z listy przetargu, który ma się odbyć 24 stycznia 2019 roku.W związku z powyższym, poniżej prezentujemy aktualną listę lokali użytkowych wskazanych do przetargu.

1. M. Kopernika/Słowackiego 54, garaż, liczba pom. 1, pow. użytkowa 11,15m2, uzbrojenie: Brak, wadium 145 zł
2. II – go Pułku Ułanów 4A, garaż, liczba pom 1, pow. użytkowa 19,70m2, uzbrojenie: Inst. elektryczna, wadium 260 zł
3. II – go Pułku Ułanów 4A, garaż, liczba pom 1, pow. użytkowa 20,89m2, uzbrojenie: Inst. elektryczna, wadium 270 zł
4. II – go Pułku Ułanów 4A, garaż, liczba pom 1, pow. użytkowa 13,20m2, uzbrojenie: Brak, wadium 170 zł

Przetarg odbędzie się w siedzibie Zakładu Budynków Komunalnych „Trzebiatów” Spółka z o.o. w upadłości układowej, ul. II Pułku Ułanów 4b 24.01.2019r. o godzinie 11ºº.

Przetarg ograniczony jest dla osób zameldowanych na stałe na terenie Gminy Trzebiatów i podmiotów gospodarczych mających siedzibę na terenie Gminy Trzebiatów. Do odbycia przetargu ograniczonego wystarczy zgłoszenie się jednej osoby.

Obowiązuje wpłacenie wadium, upoważniające do wzięcia udziału w licytacji czynszu. Minimalne postąpienie wynosi 10,00 zł.

Wadium należy wpłacić na konto: PKO BP: 06102028210000110201347103 najpóźniej w dniu 23.01.2019r.

Wadium wpłacone przez uczestnika przetargu, który nie uzyskał lokalu, zostanie zwrócone po zakończeniu licytacji. Wadium uczestnika, który w drodze licytacji uzyskał lokal zostanie zarachowane w poczet opłat czynszowych. Osoba wygrywająca przetarg obowiązana jest podpisać umowę w ciągu 7 dni od daty licytacji. W przypadku uchylenia się od zawarcia umowy najmu uzyskanego lokalu, wadium przepada na rzecz Z.B.K.

Gdy przetarg nie dojdzie do skutku ze względu na nie podjęcie przez uczestników licytacji, zarządca potrąci z wpłaconych wadium koszty manipulacyjne, związane z organizacją przetargu. Koszty manipulacyjne wynoszą 30% ustalonego wadium.

Z.B.K. lub Komisja Przetargowa ma prawo odwołania przetargu, a Burmistrz Trzebiatowa prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

CZYNSZ WYWOŁAWCZY NETTO (BEZ PODATKU VAT)
WYNOSI : Garaż nr 1 - 72 zł, Garaż nr 2 – 130 zł, Garaż nr 3 – 135 zł, Garaż nr 4 – 85 zł

Uwaga; Czynsz najmu nie obejmuje podatku od nieruchomości. Podatek należy odrębnie wpłacać w Urzędzie Miejskim w Trzebiatowie.

Szczegółowych informacji udziela ZBK Trzebiatów tel. 91 38-72-947 wew. 32


Zarządzenie Burmistrza Trzebiatowa w sprawie podwyżek opłat za mieszkania komunalne.

W związku z Zarządzeniem Burmistrza Trzebiatowa z dnia 27.12.2018 roku zmianie uległy stawki czynszu lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Trzebiatów. Zmiany opłat będą obowiązywały od 01.05.2019 roku. Ze zmianami można zapoznać się pod adresem
http://bip.trzebiatow.pl/BIP.aspx?Sel=6588729&ident=25707


Planowane przetargi

ZAKŁAD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH „TRZEBIATÓW” SPÓŁKA Z O.O. W UPADŁOŚCI UKŁADOWEJ OGŁASZA I PRZETARG USTNY OGRANICZONY NA USTALENIE WYSOKOŚCI CZYNSZU NAJMU LOKALU UŻYTKOWEGO


1. M. Kopernika/Słowackiego 54, garaż, liczba pom. 1, pow. użytkowa 11,15m2, uzbrojenie: Brak, wadium 145 zł
2. II – go Pułku Ułanów 4A, garaż, liczba pom 1, pow. użytkowa 41,39m2, uzbrojenie: Inst. elektryczna, wadium 300 zł
3. II – go Pułku Ułanów 4A, garaż, liczba pom 1, pow. użytkowa 19,70m2, uzbrojenie: Inst. elektryczna, wadium 260 zł
4. II – go Pułku Ułanów 4A, garaż, liczba pom 1, pow. użytkowa 20,89m2, uzbrojenie: Inst. elektryczna, wadium 270 zł
5. II – go Pułku Ułanów 4A, garaż, liczba pom 1, pow. użytkowa 13,20m2, uzbrojenie: Brak, wadium 170 zł

Przetarg odbędzie się w siedzibie Zakładu Budynków Komunalnych „Trzebiatów” Spółka z o.o. w upadłości układowej, ul. II Pułku Ułanów 4b 24.01.2019r. o godzinie 11ºº.

Przetarg ograniczony jest dla osób zameldowanych na stałe na terenie Gminy Trzebiatów i podmiotów gospodarczych mających siedzibę na terenie Gminy Trzebiatów. Do odbycia przetargu ograniczonego wystarczy zgłoszenie się jednej osoby.

Obowiązuje wpłacenie wadium, upoważniające do wzięcia udziału w licytacji czynszu. Minimalne postąpienie wynosi 10,00 zł.

Wadium należy wpłacić na konto: PKO BP: 06102028210000110201347103 najpóźniej w dniu 23.01.2019r.

Wadium wpłacone przez uczestnika przetargu, który nie uzyskał lokalu, zostanie zwrócone po zakończeniu licytacji. Wadium uczestnika, który w drodze licytacji uzyskał lokal zostanie zarachowane w poczet opłat czynszowych. Osoba wygrywająca przetarg obowiązana jest podpisać umowę w ciągu 7 dni od daty licytacji. W przypadku uchylenia się od zawarcia umowy najmu uzyskanego lokalu, wadium przepada na rzecz Z.B.K.

Gdy przetarg nie dojdzie do skutku ze względu na nie podjęcie przez uczestników licytacji, zarządca potrąci z wpłaconych wadium koszty manipulacyjne, związane z organizacją przetargu. Koszty manipulacyjne wynoszą 30% ustalonego wadium.

Z.B.K. lub Komisja Przetargowa ma prawo odwołania przetargu, a Burmistrz Trzebiatowa prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

CZYNSZ WYWOŁAWCZY NETTO (BEZ PODATKU VAT)
WYNOSI : Garaż nr 1 - 72 zł, Garaż nr 2 - 265 zł, Garaż nr 3 – 130 zł, Garaż nr 4 – 135 zł, Garaż nr 5 – 85 zł

Uwaga; Czynsz najmu nie obejmuje podatku od nieruchomości. Podatek należy odrębnie wpłacać w Urzędzie Miejskim w Trzebiatowie.

Szczegółowych informacji udziela ZBK Trzebiatów tel. 91 38-72-947 wew. 32


Dnia 12 listopada 2018 roku Zakład Budynków Komunalnych będzie nieczynny.

W związku z przyjęciem przez Sejm RP ustawy o Święcie Narodowym z okazji 100 Rocznicy Odzyskania Niepodległości dzień 12 listopada br. jest dniem wolnym od pracy. Wszelkie awarie prosimy zgłaszać na numery alarmowe: 506-921-026 lub 693-385-995.


Poszukiwani wykonawcy

Zakład Budynków Komunalnych Trzebiatów Sp. z o.o. w upadłości układowej pilnie poszukuje wykonawców takich prac jak: przekładki dachów, malowanie klatek schodowych. Szczegółowe informacje można uzyskać w siedzibie ZBK Trzebiatów przy ulicy II Pułku Ułanów 4B.


Przetarg na garaż

ZAKŁAD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH „TRZEBIATÓW” SPÓŁKA Z O.O. W UPADŁOŚCI UKŁADOWEJ OGŁASZA I PRZETARG USTNY OGRANICZONY NA USTALENIE WYSOKOŚCI CZYNSZU NAJMU LOKALU UŻYTKOWEGO:

M. Kopernika/Słowackiego 54 - garaż, pow. 11,15 m², brak uzbrojenia

Przetarg odbędzie się w siedzibie Zakładu Budynków Komunalnych „Trzebiatów” Spółka z o.o. w upadłości układowej, ul. II Pułku Ułanów 4b 25.10.2018r.o godzinie 11ºº .

Przetarg ograniczony jest dla osób zameldowanych na stałe na terenie Gminy Trzebiatów i podmiotów gospodarczych mających siedzibę na terenie Gminy Trzebiatów. Do odbycia przetargu ograniczonego wystarczy zgłoszenie się jednej osoby.
Obowiązuje wpłacenie wadium w wysokości: 140,00 zł upoważniające do wzięcia udziału w licytacji czynszu.
Minimalne postąpienie wynosi 10,00 zł.
Wadium należy wpłacić na konto: PKO BP: 06102028210000110201347103 najpóźniej w dniu 24.10.2018r.
Wadium wpłacone przez uczestnika przetargu, który nie uzyskał lokalu, zostanie zwrócone po zakończeniu licytacji. Wadium uczestnika, który w drodze licytacji uzyskał lokal zostanie zarachowane w poczet opłat czynszowych. Osoba wygrywająca przetarg obowiązana jest podpisać umowę w ciągu 7 dni od daty licytacji. W przypadku uchylenia się od zawarcia umowy najmu uzyskanego lokalu, wadium przepada na rzecz Z.B.K. Gdy przetarg nie dojdzie do skutku ze względu na nie podjęcie przez uczestników licytacji, zarządca potrąci z wpłaconych wadium koszty manipulacyjne, związane z organizacją przetargu.
Koszty manipulacyjne wynoszą 30% ustalonego wadium. Z.B.K. lub Komisja Przetargowa ma prawo odwołania przetargu, a Burmistrz Trzebiatowa prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

CZYNSZ WYWOŁAWCZY NETTO (BEZ PODATKU VAT) WYNOSI : Garaż - 70 zł

Uwaga; Czynsz najmu nie obejmuje podatku od nieruchomości. Podatek należy odrębnie wpłacać w Urzędzie Miejskim w Trzebiatowie. Szczegółowych informacji udziela ZBK Trzebiatów tel. 91 38-72-947 wew. 29


INFORMACJA

Informujemy, że w dniu 09.08.2018 r. Zakład Budynków Komunalnych Sp. z o.o. będzie czynny do godziny 13:00. Wszelkie awarie prosimy zgłaszać pod numerem telefonu: 693 385 693.


Podwyżka opłat za odpady komunalne

W wyniku przeprowadzonych kontroli dotyczących sortowania odpadów komunalnych ustalono brak właściwej segregacji. W związku z powyższym opłaty od 01.07.2018 roku za wywóz odpadów komunalnych zostaną skorygowane do wysokości 18 zł od 1 osoby. Podwyżka dotyczy budynków:

1. Wojska Polskiego 4, 5, 6, 50, 45, 48-48A, 60-60A, 60B, 61, 62, 62A, 64, 65
2. Zielona 1A
3. Sienkiewicza 2, 3, 4, 5, 9
4. Kopernika 13
5. Słowackiego 18, 19, 30, 33, 37
6. Łukowa 1, 2
7. Zajazdowa 3, 4
8. Daszyńskiego 4-6
9. II Pułku Ułanów 19, 23, 24, 25, 27, 28
10. Zagórska 2, 6
11. Kamieniecka 1, 10


Nowe opłaty za wodę i ścieki

Decyzją nr SZ.RET. 070.4.104.2018 MB.RN. z dnia 14 czerwca 2018 r., Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie, po rozpatrzeniu wniosku złożonego przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji Trzebiatów Sp. z o.o. z siedzibą w Chełmie Gryfickim o zatwierdzenie taryfy zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie swojego działania w obrębie gminy Trzebiatów na okres trzech lat, zatwierdził taryfę dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Trzebiatów Sp. z o.o. z siedzibą w Chełmie Gryfickim. Taryfy obowiązywać będą od 2 lipca 2018 r.

Decyzja o zatwierdzeniu taryf.

https://wodypolskie.bip.gov.pl/rzgw-w-szczecinie-taryfy/decyzja-sz-ret-070-4-104-2018-mb-rn.html

Od 02.07.2018 roku opłaty za wodę i odprowadzenie ścieków będą wynosiły

- 3,74 brutto za 1 m3 (woda)
- 6,97 brutto za 1 m3 (ścieki)

Szczegóły zmian w opłatach znajdą Państwo pod linkiem: http://zwiktrzebiatow.pl/wbok/oplaty-za-wode-i-scieki/


INFORMACJA

Ochrona danych osobowych - RODO

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informuję Panią/Pana*, że:
1. Jako Zakład Budynków Komunalnych TRZEBIATÓW Sp. z o.o. w upadłości układowej w Trzebiatowie (zwana dalej „ZBK”) z siedzibą przy ul. II Pułku Ułanów 4b, 72-320 Trzebiatów jesteśmy administratorem Państwa danych osobowych. To oznacza, że odpowiadamy za ich wykorzystanie w sposób bezpieczny, zgodny z umową i przepisami prawa.
2. Państwa dane osobowe uzyskane przy zawieraniu umowy oraz w trakcie trwania umowy wykorzystane będą w następujących celach:
1) zawarcia i wykonania łączącej nas umowy, w tym zapewnienia poprawnej jakości usług (np. poprzez naprawy lub wymiany instalacji i elementów wyposażenia technicznego) – przez czas trwania umowy i rozliczeń po jej zakończeniu (podstawa prawna: art. 6 ust. 1b RODO),
2) wykonania ciążących na administratorze danych obowiązków prawnych, np.:
a) wystawianie i przechowywanie faktur oraz dokumentów księgowych,
b) udzielanie odpowiedzi na Państwa pytania i reklamacje.
Z danych potrzebnych do realizacji obowiązków prawnych będziemy korzystać:
a) przez czas wykonywania obowiązków, np. wystawiania faktur lub innych dokumentów stanowiących podstawę rozliczeń miedzy nami (podstawa prawna: art. 6 ust. 1c RODO),
b) przez czas, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dane, np. podatkowe (podstawa prawna: art. 6 ust. 1c RODO),
3) ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń, co obejmuje m.in. wysyłanie wezwań do zapłaty - przez okres, po którym przedawnią się roszczenia wynikające z zawartej przez nas umowy (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 f RODO),
4) tworzenia zestawień, analiz i statystyk na nasze potrzeby wewnętrzne; obejmuje to w szczególności raportowanie, planowanie rozwoju usług – przez czas trwania umowy, a następnie nie dłużej niż przez okres, po którym przedawnią się roszczenia wynikające z zawartej przez nas umowy (podstawa prawna: art. 6 ust. 1f RODO)
We wskazanych wyżej celach nie będziemy dokonywali profilowania, czyli zautomatyzowanej analizy Państwa danych i opracowania przewidywań na temat preferencji lub przyszłych zachowań.
3. Do zawarcia umowy wymagamy podania od Państwa danych na wniosku - jeżeli ich Państwo nie podadzą nie zawrzemy umowy. Dodatkowo możemy poprosić o dane opcjonalne, które nie mają wpływu na zawarcie umowy- jeżeli ich nie otrzymamy, nie będziemy mogli np. dzwonić pod numer kontaktowy. Podawanie danych przy zawarciu umowy nie jest wymogiem ustawowym.
4. Państwa dane przekazujemy:
1) podmiotom przetwarzającym dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podwykonawcom wspierającym nas, np. w wykonaniu usług remontowych, obsłudze korespondencji czy w procesie obsługi Klienta,
b) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
c) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu dokonania zwrotów na Państwa rzecz lub w celu zapewnienia działania usługi polecenia zapłaty.
5. Dane z innych źródeł
Jeżeli płacą Państwo za pośrednictwem np. banku lub instytucji płatniczych, to wejdziemy w posiadanie informacji o tym, z jakiego konta, w jakiej instytucji dokonali Państwo zapłaty. Dane te będziemy przetwarzać w celu sprawdzenia, czy dokonali Państwo poprawnej zapłaty, a w razie potrzeby także w celu dokonania zwrotów, w celu ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń.
6. Obecnie nie planujemy przekazywać Państwa danych poza OEG (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
7. Przysługujące Państwu uprawnienia
Mogą Państwo złożyć wniosek (dotyczący danych osobowych) o:
1) sprostowanie(poprawienie) danych;
2) usunięcie danych przetwarzanych bezpodstawnie lub umieszczonych w naszym serwisie internetowym;
3) ograniczenie przetwarzania(wstrzymanie operacji na danych lub nieusuwanie danych- stosownie do złożonego wniosku);
4) dostęp do danych (o informację o przetwarzanych przez nas danych oraz o kopię danych);
5) przeniesienie danych do innego administratora danych (w zakresie określonym w art. 20 RODO).
Z tych praw mogą Państwo skorzystać składając wniosek w siedzibie ZBK. Aby mieć pewność, że są Państwo uprawnieni do złożenia wniosku, możemy poprosić o podanie dodatkowych informacji pozwalających nam Państwa uwierzytelnić.
Zakres każdego z praw oraz sytuacje, w których można z nich skorzystać wynikają z przepisów prawa. To, z którego uprawnienia mogą Państwo skorzystać, zależeć będzie na przykład od podstawy prawnej wykorzystywania przez ZBK danych oraz od celu ich przetwarzania.
8. Prawo do sprzeciwu
Niezależnie od praw wymienionych wyżej mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych, jeśli podstawą wykorzystania danych jest nasz prawnie uzasadniony interes. W takiej sytuacji, po rozpatrzeniu Państwa wniosku, nie będziemy już mogli przetwarzać danych osobowych objętych sprzeciwem na tej podstawie, chyba że wykażemy, iż istnieją:
1) ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się za nadrzędne wobec Państwa interesów, praw i wolności,
lub
2) podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
9. Zgoda
Jeżeli przetwarzanie Państwa danych nie jest konieczne do zawarcia umowy, realizacji obowiązku prawnego lub nie stanowi naszego prawnie uzasadnionego interesu, możemy prosić o wyrażenie zgody na określone sposoby wykorzystania Państwa danych. Udzieloną nam zgodę mogą Państwo w dowolnym momencie cofnąć (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
10. Skarga
Mają Państwo prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.
11. Kontakt
Nasze dane kontaktowe: Zakład Budynków Komunalnych TRZEBIATÓW Sp. z o.o. w upadłości układowej w Trzebiatowie z siedzibą przy ul. II Pułku Ułanów 4b, 72-320 Trzebiatów
Kontakt do Inspektora ochrony danych w ZBK: iod@zbkt.pl


WODA - NIE MA PODWYŻEK OD 01.05.2018

NIE NALEŻY SPODZIEWAĆ SIĘ PODWYŻEK ZA WODĘ I ODPROWADZANIE ŚCIEKI OD 01.05.2017 ROKU.


02.05.2018r - ZBK NIECZYNNY

Informujemy, że w dniu 02.05.2018r Zakład Budynków Komunalnych Sp. z o.o. będzie nieczynny. Wszelkie awarie prosimy zgłaszać pod numerem telefonu: 693 385 693.


ODCZYT WODOMIERZY

Zakład Budynków Komunalnych „Trzebiatów” Spółka z o. o. w upadłości układowej informuje, że w dniach 27 i 30.04.2018 r. prowadzone będą odczyty wskazań wodomierzy indywidualnych i głównych w budynkach zarządzanych przez Spółkę. Prosimy o obecność w lokalach. W przypadku nieobecności w lokalu prosimy o podanie stanu wodomierza do dnia 04.05.2018 r. Stan licznika można podać:
- osobiście w siedzibie Spółki w godzinach od 7:00 do 15:00
- telefonicznie w godzinach od 7:00 do 15:00 dzwoniąc pod numer (91) 38 72 947 wew. 34
- za pośrednictwem strony www. zbkt.pl przez Internetową Obsługę Kontrahenta (IOK)
- wysyłając e-maila na adres woda@zbkt.pl podając w pierwszej kolejności adres lokalu oraz nazwisko najemcy lub właściciela, następnie wskazanie wodomierza.
W przypadku nie podania stanu wodomierza w terminie, opłata za zużycie wody zostanie naliczona na podstawie średniego zużycia z poprzednich okresów rozliczeniowych.


Zbliżające się zebrania Wspólnot Mieszkaniowych

Poniżej przedstawiamy harmonogram zebrań Wspólnot Mieszkaniowych. Wszystkie zebrania odbywają się w siedzibie ZBK "Trzebiatów" przy ulicy II Pułku Ułanów 4B

12.03.2018 PONIEDZIAŁEK

09:00 JAROMIN 43
10:00 RYNEK 9-10
11:00 ŁUKOWA 26
12:00 KOPERNIKA 15
13:00 RYNEK 30-31
14:00 ZAJAZDOWA 4
16:00 WOJSKA POLSKIEGO 30
17:00 II PUŁKU UŁANÓW 16

9.00 Bieczyno 46
10.00 Gosław 86-87
11.00 Lipowa 26
11.30 Mickiewicza 2
12.00 Ogrodowa 7
13.00 Sienkiewicza 24
14:00 Słowackiego 33

11.00 WOJ. POLSKIEGO 6
12.00 II PUŁKU UŁANÓW 24
13.00 WITOSA 2
14.00 ŻÓŁWIA 2

13.03.2018 WTOREK

09:00 KOŁOBRZESKA 36
10:00 GŁĘBOKA 21
11:00 RYNEK 3
12:00 ŚRODKOWA 8
13:00 WOJSKA POLSKIEGO 8
14:00 KOŁOBRZESKA 5
16:00 DASZYŃSKIEGO 4-6
17:00 WOJSKA POLSKIEGO 50

9.00 Wojska Polskiego 53
10.00 Włodarka 22
11.00 Torowa 22
12.00 Środkowa 3
13.00 Włodarka 41
14.00 Sienkiewicza 9
15:00 Strusia 1

9.00 WOJSKA POLSKIEGO 52-52A
10.00 PRZYŁĄCZA 1
11.00 WOJSKA POLSKIEGO 27
12.00 WOJSKA POLSKIEGO 29
13.00 Dworcowa 16-16a
14.00 NOWA 4

14.03.2018 ŚRODA

09:00 DWORCOWA 14
10:00 DWORCOWA 18
11:00 TYSIĄCLECIA 8
12:00 WOJSKA POLSKIEGO 12
13:00 WOJSKA POLSKIEGO 58
14:00 ZAGÓRSKA 2
16:00 RYNEK 29
17:00 ZAGÓRSKA 7

9.00 Zagórska 19
10.00 Łukowa 2
11.00 Dworcowa 10
12.00 Kilińskiego 12
13.00 Kilińskiego 76-77
14.00 WOJSKA POLSKIEGO 65
14:30 Kilińskiego 79

15.03.2018 CZWARTEK

09:00 KILIŃSKIEGO 92
10:00 KOŚCIUSZKI 4
11:00 WOJSKA POLSKIEGO 14
12:00 WOJSKA POLSKIEGO 61
13:00 SIENKIEWICZA 6
14:00 KOŚCIUSZKI 40
16:00 II PUŁKU UŁANÓW 3
17:30 DOLNA 1

9.00 Kilińskiego 89
10.00 Kilińskiego 90
11.00 Kilińskiego 94
12.00 Kołobrzeska 1A
12.30 Kopernika 12
13.00 Kopernika 13
14:00 Wojska Polskiego 64

9.00 MOSTOWA 4
10.00 ŁUKOWA 1
11.00 KOŚCIUSZKI 6-6A
12.00 KILIŃSKIEGO 23
13.00 ŚLUZOWA 27
14.00 KILIŃSKIEGO 14

16.03.2018 PIĄTEK

09:00 SŁOWACKIEGO 4-5
10:00 RYNEK 13-14
11:00 POCZTOWA 23 C
12:30 WOJSKA POLSKIEGO 60B
13:00 NADBRZEŻNA 7
14:00 II PUŁKU UŁANÓW 12
16:00 WOJSKA POLSKIEGO 59
17:00 II PUŁKU UŁANÓW 28

9.00 Kościuszki 36
10.00 Mickiewicza 10
11.00 Mostowa 12
12.00 Pocztowa 4
13.00 Rynek 16
14.00 Sienkiewicza 4

19.03.2018 PONIEDZIAŁEK

09:00 DWORCOWA 12
10:00 NADMORSKA 8
11:00 RYNEK 15
12:00 WARYŃSKIEGO 18
13:00 WITOSA 5
14:00 KOŚCIUSZKI 25
16:00 WOJSKA POLSKIEGO 26
17:00 POCZTOWA 2

11.00 DWORCOWA 17
12.00 ZIELONA 1A
13.00 II PUŁKU UŁANÓW 25
14.00 DWORCOWA 15

20.03.2018 WTOREK

09:00 II PUŁKU UŁANÓW 19
10:00 SŁOWACKIEGO 37
11:00 WOJSKA POLSKIEGO 39
12:00 NOWA 3A
13:00 RYNEK 32
14:00 KOŚCIUSZKI 9
16:00 ZAGÓRSKA 6
17:00 KRĘTA 8

9.00 TRZEBIATOWSKA 3
10.00 WOJ. POLSKIEGO 60,60A
11.00 II PUŁKU UŁANÓW 27
12.00 WOJSKA. POLSKIEGO 45
13.00 DŁUGA 7
14.00 WITOSA 9

21.03.2018 ŚRODA

09:00 NADMORSKA 2
10:00 TOROWA 24
11:00 PORTOWA 1
12:00 WOJSKA POLSKIEGO 13
13:00 NOWA 5
14:00 KOŁOBRZESKA 4
16:00 RYNEK 28
17:00 WOJSKA POLSKIEGO 62

22.03.2018 CZWARTEK

09:00 PLAC LIPOWY 14
10:00 RYNEK 11
11:00 WOJSKA POLSKIEGO 62A
12:00 WOJSKA POLSKIEGO 48
13:00 ROGOZINA 21
14:00 II PUŁKU UŁANÓW 14
16:00 STRUMYKOWA 2-3
17:00 GŁĘBOKA 24

9.00 WOJ.POLSKIEGO 17
10.00 II PUŁKU UŁANÓW 11
11.00 II PUŁKU UŁANÓW 23
12.00 SIENKIEWICZA 7-8
13.00 WOJ. POLSKIEGO 4
14.00 KAMIENIECKA 10

23.03.2018 PIĄTEK

09:00 ZAJAZDOWA 1
10:00 WOJSKA POLSKIEGO 18
11:00 MLECZNA 8
12:00 RYNEK 33
13:30 WĄSKA 9
14:00 SPORTOWA 5
15:00 TOROWA 18
16:00 ZAJAZDOWA 3


OGŁOSZENIE

Informujemy, że w dniach od 24-26.01.2018 roku w niżej wymienionych budynkach mieszkalnych nie odbędą się zaplanowane przeglądy pomieszczeń wspólnych. Przeglądy zostaną przeprowadzone w innym terminie. Jednocześnie informujemy, że o następnym wyznaczonym terminie przeglądu zostaniecie Państwo poinformowani. Za utrudnienia przepraszamy.
Wykaz budynków:
Torowa 18, Torowa 22, Torowa 24, Waryńskiego 18, Mostowa 12, Mostowa 4, Nowa 3A,4, 5, Nadbrzeżna 7, Zielona 1a, Kołobrzeska 41,42,43,44


ODCZYT WODMIERZY

Zakład Budynków Komunalnych „Trzebiatów” Spółka z o. o. w upadłości układowej informuje, że w dniach 27 - 29.12.2017 r. prowadzone będą odczyty wskazań wodomierzy indywidualnych i głównych w budynkach zarządzanych przez Spółkę. Prosimy o obecność w lokalach. W przypadku nieobecności w lokalu prosimy o podanie stanu wodomierza do dnia 05.01.2017 r. Stan licznika można podać:
- osobiście w siedzibie Spółki w godzinach od 7:00 do 15:00
- telefonicznie w godzinach od 7:00 do 15:00 dzwoniąc pod numer (91) 38 72 947 wew. 34
- za pośrednictwem strony www. zbkt.pl przez Internetową Obsługę Kontrahenta (IOK)
- wysyłając e-maila na adres woda@zbkt.pl podając w pierwszej kolejności adres lokalu oraz nazwisko najemcy lub właściciela, następnie wskazanie wodomierza.
W przypadku nie podania stanu wodomierza w terminie, opłata za zużycie wody zostanie naliczona na podstawie średniego zużycia z poprzednich okresów rozliczeniowych.


Poszukiwani wykonawcy remontów

ZBK Sp. z o.o. "Trzebiatów" pilnie poszukuje osób do prac dekarskich oraz wykonania kompleksowych remontów. Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 91 3872-947 wew.27.


Decyzja Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w sprawie zatwierdzenia taryfy dla ciepła

Szczegóły niniejszej decyzji znajdą Państwo pod adresem:

http://edziennik.mazowieckie.pl/WDU_W/2017/8100/akt.pdf


Zawiadomienie o nadaniu indywidualnych numerów kont bankowych

Szanowni Państwo

Zakład Budynków Komunalnych „Trzebiatów” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w upadłości układowej zawiadamia, że w celu usprawnienia ewidencji dokonywanych wpłat za użytkowanie: lokali mieszkalnych, budynków gospodarczych, lokali użytkowych, garaży, dla każdego użytkownika został utworzony w Banku PeKaO S.A., indywidualny numer konta bankowego służący tylko i wyłącznie do dokonywania wpłat za użytkowanie lokali komunalnych.

W związku z powyższym prosimy o dokonywanie opłat za użytkowany przez Panią/Pana lokal mieszkalny, budynek gospodarczy, lokal użytkowy, garaż na indywidualny numer konta bankowego.

W przypadku dokonywania opłat w formie „zlecenia stałego” użytkownik proszony jest o poinformowanie banku, w którym posiada rachunek bankowy, o zmianie numeru konta bankowego dla wpłat z tytułu opłat za użytkowanie lokalu mieszkalnego, budynku gospodarczego, lokalu użytkowego, garażu w najmie.

Zakład Budynków Komunalnych „Trzebiatów” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w upadłości układowej udostępnia również na stronie www.zbkt.pl „Panel Klienta” umożliwiający bezpośredni dostęp do indywidualnej kartoteki finansowej użytkownika lokalu, przekazywania stanu wodomierza, a także zgłoszenia awarii i potrzeby remontu.

Hasła do pierwszego logowania do Panelu Klienta oraz informacje o indywidualnym rachunku bankowym zostaną do Państwa dostarczone w najbliższych dniach.
Informujemy również, że na dotychczasowy rachunek bankowy Zakładu Budynków Komunalnych „Trzebiatów” w upadłości układowej będzie można dokonywać wpłat do 31 października 2017 roku.


Prezes Zarządu
Renata Bielaszewska - Mamzer


Inwentaryzacja piwnic

Zakład Budynków Komunalnych "Trzebiatów" Sp. z o.o. informuje, że w podanych poniżej terminach zostanie przeprowadzona inwentaryzacja piwnic. Prosimy mieszkańców o obecność.


Czwartek 01.06.2017
10 30 Mostowa 11
10 45 Mostowa 12
11 00 Strumykowa 1
11 15 Strumykowa 2-3
11 45 Strumykowa 6
12 15 Śluzowa 27
12 45 Nowa 1

Piątek 02.06.2017
11 30 Lipowa 26
12 00 Głęboka 21
12 30 Głęboka 23
13 00 Głęboka 23A
13 30 Głęboka 24A,B,C

Poniedziałek 05.06.2017
11 00 Łukowa 1
11 15 Łukowa 2
11 30 Kopernika 7
11 45 Kopernika 9
12 00 Kopernika 12
12 30 Kopernika 13
13 00 Kopernika 15
13 30 Kopernika 16

Wtorek 06.06.2017
11 00 Kręta 8A
11 20 Kręta 8B
11 45 Pocztowa 2A
12 15 Pocztowa 2B
12 45 Pocztowa 2C
13 30 Waryńskiego 18

Środa 07.06.2017
11 00 Kościuszki 2
11 15 Kościuszki 3
11 30 Kościuszki 4
11 45 Kościuszki 6,6A
12 00 Kościuszki 9
12 30 Kościuszki 23
13 00 Kościuszki 25A
13 20 Kościuszki 25B
13 40 Kościuszki 25C
14 00 Kościuszki 40

Czwartek 08.06.2017
11 00 Kościuszki 33
11 15 Kościuszki 35
11 30 Kościuszki 36
12 00 Witosa 9A
12 30 Witosa 9B
13 00 Witosa 9C
13 30 Witosa 5

Poniedziałek 12.06.2017
11 00 Wojska Polskiego 4
11 30 Wojska Polskiego 8
11 45 Wojska Polskiego 27
12 00 Wojska Polskiego 29
12 15 Wojska Polskiego 30
12 30 Wojska Polskiego 33
12 45 Wojska Polskiego 33A

Wtorek 13.06.2017
11 00 Wojska Polskiego 39
11 30 Wojska Polskiego 45
12 00 Wojska Polskiego 48,48A
12 15 Wojska Polskiego 52,52A
12 30 Wojska Polskiego 53
12 50 Wojska Polskiego 58
13 05 Wojska Polskiego 59
13 30 Wojska Polskiego 60-60A
13 45 Wojska Polskiego 60B
14 00 Wojska Polskiego 62A

Środa 14.06.2017
10 45 Wojska Polskiego 64
11 00 Wojska Polskiego 65
11 30 Kościuszki 4
11 15 Rynek 11
11 45 Rynek 12,13,14
12 15 Rynek 15
12 45 Rynek 16
13 00 Rynek 29
13 15 Rynek 30
13 30 Rynek 31,32
14 00 Rynek 33

Wtorek 20.06.2017
11 00 Zielona 1A
11 15 Zajazdowa 1
11 30 Zajazdowa 3
12 00 Zajazdowa 4
12 30 Mleczna 8
12 45 II Pułku Ułanów 3
13 15 II Pułku Ułanów 11
13 45 II Pułku Ułanów 12

Środa 21.06.2017
11 00 II Pułku Ułanów 14
11 30 II Pułku Ułanów 16
11 45 II Pułku Ułanów 19 A,B
12 20 II Pułku Ułanów 23
12 50 II Pułku Ułanów 24
13 10 II Pułku Ułanów 25
13 40 II Pułku Ułanów 27
14 10 Żółwia 2

Czwartek 22.06.2017
11 00 II Pułku Ułanów 28A
11 30 II Pułku Ułanów 28B
12 00 II Pułku Ułanów 28C
12 30 Zagórska 2
13 00 Zagórska 6
13 30 Zagórska 7
14 00 Zagórska 30

Piątek 23.06.2017
11 00 Mickiewicza 2
11 15 Mickiewicza 10
11 30 Daszyńskiego 4-6
11 45 Daszyńskiego 9-10
12 00 Daszyńskiego 17
12 30 Kamieniecka 1
13 00 Kamieniecka 10
13 30 Przyłączna 1
14 00 Sportowa 5


16.06.17 - ZBK nieczynny

Informujemy, że w dniu 16.06.2017r Zakład Budynków Komunalnych Sp. z o.o. będzie nieczynny. Wszelkie awarie prosimy zgłaszać pod numerem telefonu: 693 385 693.


Zebranie Wspólnoty Mieszkaniowej

Informujemy o terminach zebrań Wspólnot Mieszkaniowych:

- 23.05.17 godz. 13.00 - Wspólnota Mieszkaniowa Rynek 9-10
- 24.05.17 godz. 13.00 - Wspólnota Mieszkaniowa T. Kościuszki 40
- 25.05.17 godz. 13.00 - Wspólnota Mieszkaniowa Dworcowa 10

Wszystkie spotkania odbędą się w siedzibie Zakładu Budynków Komunalnych "Trzebiatów" Sp. z o.o.


Poszukiwany wykonanwca

Zakład Budynków Komunalnych Sp. z o.o. poszukuje wykonawcy prac remontowych związanych z naprawą schodów betonowych oraz cokołów we wsi Rogozina. Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt pod numerem tel. 91 387 29 47 wew 28 w celu uzyskania szczegółowych danych


Zmiana stawek za wodę

Uchwała Nr XXXII/ 306 /17 Rady Miejskiej w Trzebiatowie z dnia 30 marca 2017 r.
w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446, 1579 i 1948), oraz art. 24 ust. 5 ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz. U. z 2017 r., poz. 328) Rada Miejska w Trzebiatowie postanawia:

1. Zatwierdzić taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków, przedstawione przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji Trzebiatów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Chełmie Gryfickim, stanowiące załącznik do uchwały.

2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Przewodniczący Rady Miejskiej
Jan Kaniewicz


02.05.2017 - ZBK nieczynny

Informujemy, że w dniu 02.05.2017r Zakład Budynków Komunalnych Sp. z o.o. będzie nieczynny. Wszelkie awarie prosimy zgłaszać pod numerem telefonu: 693 385 693.


Zmiana stawek czynszu lokali komunalnych.

ZBK "Trzebiatów" Sp. z o.o. w upadłości układowej informuje, że zgodnie z zarządzeniem Burmistrza Trzebiatowa nr 256/2017 ulegają podwyższeniu stawki bazowe czynszu najmu za 1 metr kwadratowy. Od dnia 01.07.2017 roku stawki te kształtują się następująco:

1. Stawka bazowa czynszu najmu za 1 m² powierzchni użytkowej lokalu mieszkalnego wynosi 3,67 zł.
2. Stawka czynszu za 1 m² powierzchni użytkowej lokalu socjalnego wynosi 1,47 zł.
3. Stawka czynszu za 1 m² powierzchni użytkowej lokalu tymczasowego wynosi 1,47 zł.

Szczegóły zarządzenia Burmistrza Trzebiatowa:

Zarządzenie Nr 256/2017 Burmistrza Trzebiatowa z dnia 16 lutego 2017 r.
w sprawie ustalenia stawek czynszu w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Trzebiatów

Na podstawie art, 8 ustawy z dnia 21 czerwca 2001 roku o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2016 r. poz. 1610) oraz rozdz. IV, pkt A ust.2 Uchwały Rady Miejskiej w Trzebiatowie nr XXIX1233/12 z dnia 29 listopada 2012 roku w sprawie uchwalenia wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Trzebiatów na lata 2013-2017 (Dziennik Urzędowy Woj. Zachodniopomorskiego z 2013 roku, poz. 150) postanawiam co następuje:

§ 1. Stawka bazowa czynszu najmu za 1 m2 powierzchni użytkowej lokalu mieszkalnego wynosi 3,67 zł.
§ 2. Stawka czynszu za 1 m2 powierzchni użytkowej lokalu socjalnego wynosi 1,47 zł.
§ 3. Stawka czynszu za 1 m2 powierzchni użytkowej lokalu tymczasowego wynosi 1,47 zł.
§ 4. Wykonanie zarządzenia powierzam Prezesowi Zarządu Zakładu Budynków Komunalnych „Trzebiatów" Spółka z o.o.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 marca 2017 roku.

BURMISTRZ TRZEBIATOWA
Józef Domański



Informacja odnośnie sprzątania śmietników - Wspólnoty Mieszkaniowe

Zakład Budynków Komunalnych "Trzebiatów" Sp. z o.o. w upadłości układowej informuje, że jego pracownicy zaprzestaną sprzątania terenu w bezpośredniej bliskości śmietnika oraz w nim jednocześnie zaprzestając segregacji odpadów, która powinna odbywać się w domach. W razie zaśmiecenia terenu w obrębie śmietnika i wokół niego Wspólnota Mieszkaniowa zostanie obciążona kosztami sprzątania przez firmę zewnętrzną.

Poniżej przytaczamy zawiadomienie, które wpłynęło do ZBK

ZAWIADOMIENIE
Zawiadamiamy, że w związku z licznymi przypadkami braku segregacji - co
ujawniły ostatnie kontrole ze strony Urzędu - nie będziemy odbierać odpadów, które
zostały nieprawidłowo posegregowane. Niejednokrotnie odnotowywaliśmy
przypadki, kiedy odpady zmieszane były wrzucane po pojemników na odpady
segregowane, w związku z czym nie nadawały się one do odebrania a mieszkańcy nie
mają podstawionych pojemników na wszystkie frakcje odpadów. Papier i plastik są
mieszane w jednym pojemniku i nie ma pojemników na bioodpady.
Od 1 lipca 2017 roku nie będą przyjmowane przez Regionalne Instalacje odpady o
kodzie 15 01 06 tj. zmieszane odpady opakowaniowe. W związku z czym nie
będziemy odbierać frakcji odpadów które zostały zmieszane w jednym pojemniku.
Każda frakcja musi być odpowiednio posegregowana w osobnym pojemniku do tego
przeznaczonym. Wiąże się to z dodatkową segregacją. Skoro na dzień dzisiejszy nie
możemy zmobilizować mieszkańców do segregacji na dotychczasowych zasadach, to
zmuszeni jesteśmy przedsięwziąć dodatkowe środki by osiągnąć odpowiedni poziom
segregacji.

www.eco-serwis.com.pi
ECO SERWIS Roman Elminowski
Ul. Plac Zjednoczenia 4
72-320 Trzebiatów